B2Btrgovina se lahko poveže z vašim obstoječim računovodskim programom, ERP ali CRM sistemom z namenom sinhronizacije podatkov med seboj. S povezavo sistemov pridobite na času, saj vam ni več potrebno prepisovati podatkov strank iz sistema v sistem ter ob enem avtomatizirajte prodajne administracijske aktivnosti. Ponavljajoče prodajne aktivnosti zajemajo izdelava ponudb glede na povpraševanje strank, sinhronizacije zaloga v različnih zalednih sistemih ali spletnih trgovinah.
Po končanem uspešnem nakupa je potrebno v najkrajšem času dostaviti naročeno blago kupcu. B2Btrogivina se prav tako uspešno poveže z najbolj razširjenimi ponudiki logističnih storitev kot npr. GLS, DHL, DPD… Ne izgubljajte časa z organiziranje prevoza, sporočanje glede dimenzij in teže ter usklajevanje glede termina prevzema. B2Btrogovina poskrbi, da je kurir samodejno obveščen o nakupu in prevzame paket kjer mu vi določite.
Plačilni mehanizmi so varni in prilagojeni za poslovanje med podjetji in omogočajo plačevanje storitev in blaga. Plačilni sistem podpira več možnosti poslovanja. V praksi prodajalec določi tip plačila posameznemu poslovnemu partnerju glede na njun dogovor.
Glede na širok spekter uporabnosti storitve B2Btrgovina in povezljivosti s tretjimi storitvami vabimo k sodelovanju vsa IT podjetja ter spletne agencije, ki so prisotni v e-poslovanju. Verjamemo, da z uporabo naše storitve in skupnim sodelovanje lahko doprinesemo dodano vrednost vašim rešitvam.
B2Btrgovino je enostavno integrirati z vašo računovodsko programsko opremo, ERP, CRM ali drugim sistemom tretjih ponudnikov, ki je ključnega pomena za vodenje podjetja. Naša platforma zagotavlja, da je glavni prodajni proces podprt brez pretiranega posredovanja v vaš poslovni sistem in ne predstavlja zapletene uporabe za zaposlene v podjetju.
B2Btrgovina je rešitev, ki vaše b2b poslovanje pripelje na novo, bolj učinkovito raven.